Openingstijden

Vaak blijkt dat de openingstijden voor mensen onduidelijk zijn. Bij de ingang staat een bord waarop de openingstijden zijn aangegeven. Omdat de Oosterhoeve een vrijwilligersorganisatie is, zijn er een hele enkele keer wijzigingen in de openingstijden. We vinden dat, wellicht net als u, vervelend, maar hopen dat u er toch begrip voor heeft.
In principe zijn de openingstijden:

In de zomervakantie
Maandag 09.00 16.00   9.00-12.00
Dinsdag 09.00 16.00   9.00-12.00
Woensdag 09.00 16.00   9.00-12.00
Donderdag 09.00 16.00   9.00-12.00
Vrijdag 09.00 16.00   9.00-12.00
Zaterdag 09.30 12.00   09.30-12.00
Zondag 12.00 16:00   12.00-16.00

(alle tijden zijn onder voorbehoud – wij werken met vrijwilligers)

U kunt altijd bellen voor actuele informatie over de openingstijden: mobiel: 0623910121

Tijdens schoolvakanties hebben we minder vrijwilligers. Daarom zijn dan de poorten helaas in de middagen dicht. Dat is jammer, omdat juist dit fijne dagen zijn om met de kinderen te komen spelen en van de dieren te genieten. Maar voor zowel onze medewerkers als voor u als bezoeker is het in ieder geval fijn dat duidelijk is dat we altijd van 9 tot 12 uur open zijn!  En zijn we er langer, of een keer op een middag toch , dan is dat mooi meegenomen. Zodra we kunnen, zijn de poorten open.

Wij hebben altijd nieuwe vrijwilligers nodig. Als u minimaal 2 uren per maand beschikbaar bent, kunt u met ons in gesprek gaan over de mogelijkheden. Denkt u daarbij ook aan het ophalen van groente en oud brood bij diverse winkels of aan het houden van toezicht tijdens middaguren ( waarop verder al het werk al gedaan is).  Misschien bent u vaardig in het zoeken van sponsors of wilt u thuis op uw gemak een kabouter opknappen ? Of ziet u iets op het terrein waarbij u denkt, dat zou ik best eens willen fixen ? Geef het aan, want er is veel bespreekbaar.